Kohti asiakaskeskeistä hallintoa

Mitä on hyvä palvelu julkishallinnossa? - mitä lainsäädäntö sanoo asiasta?
Asiakaskeskeinen palvelumuotoilu - sopivaa ja joustavaa palvelua monenlaisille asiakkaillemme?
Pysyykö asiakas palvelupolullamme? - selkeät askeleet ja luottamus

Tule mukaan tuunaamaan hallintotaitojasi asiakaslähtöisiksi ja keskustelemaan hyvän hallinnon teemoista Vapriikkiin! Kouluttajana toimivat hallintoakatemian asiantuntijat.

Puheenvuorot;

Mitä on hyvä palvelu julkishallinnossa 
-mitä lainsäädäntö sanoo
 Tuuli Tarukannel, Hallintoakatemia

Asiakasprofilointi, sanoittamisen lisäarvo
Sopiva ja joustava palvelu monenlaisille palvelun tarvitsijoille              
Pirjo Ala-Hemmilä, Hallintoakatemia

Pysyykö asiakas palvelupolullamme - selkeät
askeleet ja luottamus        

Pirjo Ala-Hemmilä, Hallintoakatemia

Koulutukseen voi osallistua myös striimin kautta.

Tuuli Tarukannel, HTM on katsonut hallintoa eri puolilla maata ja erilaisissa tehtävissä. Tuulin kiinnostuksen kohteina on kaikki kuntiin ja hallintoon liittyvä. 

Pirjo Ala-Hemmilä, KM, koulutuspäällikkö Hallintoakatemiasta. Pirjo on opetus- ja ohjausalan ammattilainen yksilö-, ryhmä- ja tiimivalmennuksissa. Kokemusrepertuaariin kuuluu myös kunta- ja maakuntatason kehittämistyö.

Koulutukseen mahtuu livenä 20 osallistujaa, olethan siis nopea! Koulutus on maksuton Specian jäsenille.

Käsittelemme antamiasi tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti. Ilmoitathan meille toimisto@specia.fi, jos et halua antaa tietojasi ilmoittautumislomakkeella.

Ajankohta

Alkaa:
26.9.2019 17:00
Päättyy:
26.9.2019 20:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Vapriikki
Alaverstaanraitti 5
Tampere

Järjestäjä

Hanna-Mari Koski

+358443339116

hanna-mari.koski@specia.fi