Kohti asiakaskeskeistä hallintoa
Mitä on hyvä palvelu julkishallinnossa? - mitä lainsäädäntö sanoo asiasta?
Asiakaskeskeinen palvelumuotoilu - sopivaa ja joustavaa palvelua monenlaisille asiakkaillemme?
Pysyykö asiakas palvelupolullamme? - selkeät askeleet ja luottamus
Tule mukaan tuunaamaan hallintotaitojasi asiakaslähtöisiksi ja keskustelemaan hyvän hallinnon teemoista Vapriikkiin! Kouluttajana toimivat hallintoakatemian asiantuntijat.
Puheenvuorot;
Mitä on hyvä palvelu julkishallinnossa
-mitä lainsäädäntö sanoo
Tuuli Tarukannel, Hallintoakatemia
Asiakasprofilointi, sanoittamisen lisäarvo
Sopiva ja joustava palvelu monenlaisille palvelun tarvitsijoille
Pirjo Ala-Hemmilä, Hallintoakatemia
Pysyykö asiakas palvelupolullamme - selkeät
askeleet ja luottamus
Pirjo Ala-Hemmilä, Hallintoakatemia
Koulutukseen voi osallistua myös striimin kautta.
Tuuli Tarukannel, HTM on katsonut hallintoa eri puolilla maata ja erilaisissa tehtävissä. Tuulin kiinnostuksen kohteina on kaikki kuntiin ja hallintoon liittyvä.
Pirjo Ala-Hemmilä, KM, koulutuspäällikkö Hallintoakatemiasta. Pirjo on opetus- ja ohjausalan ammattilainen yksilö-, ryhmä- ja tiimivalmennuksissa. Kokemusrepertuaariin kuuluu myös kunta- ja maakuntatason kehittämistyö.
Koulutukseen mahtuu livenä 20 osallistujaa, olethan siis nopea! Koulutus on maksuton Specian jäsenille.
Käsittelemme antamiasi tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti. Ilmoitathan meille toimisto@specia.fi, jos et halua antaa tietojasi ilmoittautumislomakkeella.