Työpaikan ristiriitatilanteet – mistä ratkaisut?
Jokaisella työpaikalla on joskus hankalia tilanteita, mutta miten niitä voi ratkoa ja ennakoida? Mikä on esihenkilön vastuulla, ja miten jokainen työntekijä voi itse vaikuttaa tilanteisiin?
Tässä koulutusillassa etsitään ratkaisuja ja toimintamalleja työpaikan ristiriitatilanteiden ratkaisemiseen. Koulutus on suunnattu kaikille asiantuntijatyötä tekeville tai esihenkilöasemassa oleville, joita kiinnostaa parantaa oman työyhteisön toimintaa ja työkulttuuria. Saat koulutuksesta myös tukea hankaliin asiakaspalvelutilanteisiin.
Kouluttajana toimii juristi ja yrittäjä Katariina Sorvanto, joka on perehtynyt laajasti johtamiseen ja organisaatioiden toimintaan sekä teoriassa että käytännössä, myös itse esihenkilönä työskennellen.
Koulutuksen teemat:
- Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen ja käsittely
- Mikä on kiusaamista tai muuten epäasiallista käytöstä ja mikä ei? Miksi?
- Mitä esihenkilö voi tehdä? Entä jokainen työyhteisön jäsen?
- Käytännön esimerkkejä, muun muassa ikävät tilanteet asiakaspalvelussa
- Keskustelua osallistujien ennakkokysymysten pohjalta
Voit lähettää kysymyksiä etukäteen suoraan kouluttajalle (katariina@katakoski.fi) tai Specian palvelupäällikölle (hanna-mari.koski@specia.fi).
Myös koulutuksen aikana pääset osallistumaan ja keskustelemaan aiheesta.
Koulutukseen voi osallistua myös striimin kautta.
Koulutukseen mahtuu 16 osallistujaa, olethan siis nopea! Koulutus on maksuton Specian jäsenille.
Käsittelemme antamiasi tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti. Ilmoitathan meille toimisto@specia.fi, jos et halua antaa tietojasi ilmoittautumislomakkeella.